Seg Torsdag

Jag är hemma med Leona idag också. Det är jättemysigt att vara med Lea, synd bara att hon hellre leker själv än att låta mig pussa och krama henne :( Jag vabbar fortfarande för ögoninfektionen som verkar ha gått över, men jag skulle vara hemma 1 dag för mycket enligt fröken! Tyvärr kan Lea inte gå på dagis imorgon heller för att hon har blivit förkyld igen. Jag torkar hennes snor varje sekund för att näsan bara rinner och rinner. Jag har bett Deli kolla upp om han kan vabba imorgon så att jag kan gå och jobba. Det känns som att jag har varit hemma i 3 månader. Dagarna är sega och tråkiga, jag vet inte vad jag ska hitta på, det blir mycket tid framför datorn medan Leona springer runt här i vardagsrummet och leker. Jag mår bättre när jag jobbar faktiskt. Idag känns dagen extra seg eftersom det är så tråkigt väder ute.

Ha en underbar Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0