Bestämt namnet

Idag har vi äntligen bestämt definitivt vad han ska heta! Det är ett namn vi båda gillar men i och med att vi har fått några negativa kommentarer om det vill vi hålla det för oss själva tills han är född! Alla har så många åsikter när man berättar vad man tänker döpa sitt barn till och det påverkar en såklart! Det här namnet har vi pratat om sedan början av graviditeten, men sen velat fram och tillbaka och bollat mellan andra namn, men nej, inget känns lika bra som det här :-) Nu längtar vi bara tills han kommer till oss!

Kommentarer
Postat av: Genti

Jag tycker att ni fullständigt ska skita i vad andra säger! För vad ni än väljer så kommer andra att alltid tycka annorlunda! Jag förstår inte folk som vill lägga sig i, ingen annan än föräldrarna till barnen ska ha rätt att namnge sina barn! Att komma med förslag är en sak men att försöka få er att byta är dumt! Jag gillar att ni inte påverkas av andras kommentarer och åsikter, kör ert eget race! Det är bara döda fiskar som simmar med strömmen!



Kram Gentiana :-) hälsa Deli från mig och pussa Leona! Håller tummarna för er, hoppas lillpojken vill komma ut snart!

2012-04-22 @ 10:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0