BF+4

Inget har hänt, fortfarande gravid och less på det här! Trodde att jag skulle hantera det här med att gå över tiden bättre den här gången, men icke! Sååå drygt och jobbigt!! Jag är sjukt uttråkad eftersom jag bara sitter inne och deppar. Jag har inte varit utanför dörren sen jag var hos barnmorskan i torsdags. Jag är också otroligt lat och lyfter knappt ett finger, utan bara gnäller om hur tufft och jobbigt det känns. Åh så hemsk jag känner mig, vill bara ha tillbaka mitt gamla jag som hade liiiite mer ork i kroppen!! Jag känner efter hela tiden och försöker hitta signaler att det är på gång, men inget! Jag kommer att vara gravid för evigt :-(

Kommentarer
Postat av: ida-maria BF 22/4 eller tidigare om jag får bestämma

Mår EXAKT likadant och jag har en vecka kvar till BF. Så jag förstår hur du mår. Lider med dig :(

2012-04-15 @ 09:53:10
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0