BF+5

Det "magiska" datumet 16:de April är här, dagen då jag hade en känsla att han skulle födas! Jag hade helt fel! Om det var jobbigt fram tills nu så kommer de kommande dagarna att bli ännu jobbigare! Dagen har inte ens börjat, jag vet, men inget kommer att hända. Jag mår prima, har inga känningar, inte det minsta ont förutom foglossningssmärta vid högra ljumsken som nästan paralyserar mig! Jag känner efter och letar efter smärta när jag ligger ner, men allt är bara inbillning! Han verkar ha bosatt sig permanent i min kropp och de kommer att behöva tvinga ut honom nästa vecka. Det är skönt att veta att det i alla fall finns ett definitivt slut på detta senast nästa helg!!

Deli mådde inte så bra igår, han kände sig seg, trött och hade huvudvärk. Vi la oss lite tidigare och jag hoppas att han vaknar pigg och utvilad idag! Vi har bestämt att vi ska ut och luncha och det ser jag verkligen framemot, så att jag hoppas att det blir av. Jag var över hos mamma en bra stund igår och det kändes så skönt att komma ut lite. Jag har varit inne i lägenheten och mina egna tankar alldeles för länge. Jag blir mer deprimerad när jag inte hittar på något och självklart känns varje dag som en evighet då! Om jag försöker vara mer aktiv den här veckan så kommer dagarna att gå snabbare och rätt som det är så är han här :)

Jag har egentligen massor att göra eftersom vi har en flytt på gång. Vi flyttar ju redan nästa vecka så att det är lite stressigt med packningen, men jag förtränger det rejält. Jag latar mig och tänker att det tar jag sen. Deli har varit jätteduktig med allt, hushåll, Leona och packning! Utan honom hade inte mycket blivit gjort här hemmma just nu kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0