BF+7

Jag sitter här och gråter medan jag skriver det här inlägget! Jag vaknade med sån konstig känsla i morse, en otrolig besvikelse! Nu har jag gått över tiden med en hel vecka och ingenting har hänt! Jag har mått bra under natten och jag känner inte någonting nu heller. Leona kom en vecka efter bf men han har inga som helst planer på att komma inom närmaste tiden! Hur länge vill han vara kvar inne i min mage?? Jag blir galen snart! Det som skrämmer mig mest är att han blir större ju längre tid han är inne. Han väger säkert 4 kg redan och jag blir rädd, hur ska jag klara av att klämma ut en sån stor unge? Jag har egentligen inte tid att sitta här och deppa, men det är det enda jag vill göra idag. Jag sa till Deli med tårar i ögonen att han knappt får prata med mig idag, jag har inte tålamod till nått, jag kommer att brista ut i gråt för minsta lilla grej.

Nu ska jag fortsätta deppa!
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0