Fredag den 13de

Jag har inte mått så bra idag! Jag hade lite småvärkar i morse när jag vaknade vid 3-tiden men sedan avtog dem och jag började må illa. Jag gick in i rummet och la mig igen vid kl 7,30 och ungefär då vaknade Leona och Deli. De lät mig vila lite till men när klockan blev 10 och Deli kom in i rummet för att kolla till mig, kunde jag knappt öppna ögonen. Jag har sovit fram till kl 13 och jag känner mig fortfarande trött och sjuk! Deli tog Leona till Leos Lekland för att hon var uppe i varv och behövde leka av sig lite. Nu väntar jag på att de ska komma hem med mat till mig. Orkar inte laga något tyvärr. Nu blir det soffläge igen och förmodligen resten av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0