Hemma med baby blues

Vi blev utkörda från BB idag! Det var alldeles för många förlossningar på en gång och de hade inte rum till alla och i och med att jag hade varit där sen i måndags så fick jag åka hem. Självklart tog jag lite illa upp pga alla hormoner som spökar i kroppen just nu, men jag förstår att de måste göra så!! Hade gärna velat stanna idag också för att slippa flyttkaoset här hemma, men nu är det som det är...Jag ringde Deli kl 7 på morgonen för att han skulle hämta upp mig men hans mobil var på ljudlöst! Gissa om jag blev arg när jag inte kunde få tag på honom?! Smsade min bror som bor tvärs över gatan precis innan han gick till jobbet och bad honom springa över och väcka Deli.

Jag är så ledsen och jag har gråtit hela dagen och det beror på "baby blues", läs mer här! Jag har problem med överproduktion av mjölk i och med att Lionel inte kan tömma brösten ordentligt för att jag måste använda amningsnapp! Jag ammar och pumpar om vart annat för att undvika att få mjölkstockning igen. Jag hade det med Leona och det var så hemskt och hela den här graviditeten har jag oroat mig för just den här dagen. Idag kände jag frossa och blev livrädd, det var så det började förra gången. Jag vill inte ge upp amningen, men jag tänker inte köra slut på mig för det heller. Går det inte så går det inte, men jag måste ge det en chans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0