Jag blir...

...galen snart! Jag är så sjukt uttråkad av att bara sitta inne och deppa! Jag sa till Deli att vi måste ut och luncha imorgon! Jag måste ta mig utanför dessa dörrar och göra något för att det hjälper inte att sitta och känna efter. Leta efter signaler som inte ens finns, bli sur, gnällig, tjatig, ja allt sånt där!

Jag har hela tiden sagt att jag tror att han kommer den 16/4 och jag vet inte varför jag har fått det datumet i huvudet. Bara en känsla! Men den känslan känns väldigt orealistisk när jag sitter här den 15/4 och har inga som helst känningar, inte det minsta ont, inga tecken alls!! Jag blir så arg, fast jag vet inte vad jag är arg på? Min son? Mig själv? Hela situationen? Öööh jag kan inte svara på det, men det bor en ilska i mig nu, samma som jag kände i början av graviditeten då jag var arg som ett bi att jag nästan ville bita migjsälv! Nej, nu ska jag andas in och andas ut och lugna ner mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0