Konstig

Jag känner mig konstig i både kropp och huvud! Jag är täppt i näsan och förkyld, gråtmild, illamående, jätteirriterad och  massor av olika känslor på en och samma gång. Hos barnmorskan fick jag reda på att mitt blodtryck har ökat en aning. Jag har hittills haft lågt/normalt och nu ligger undertrycket lite högt. Jag ska på en extrakontroll på måndag den 16/4 kl 15.30. Jag önskar att jag föder till dess...

Idag har jag sovit halva dagen, haft molande värk och tryck neråt. Irriterande att gå runt och ha ont men inget händer. Släkt och vänner har börjat ringa och smsa och det känns lite stressande! Han kommer när han kommer och ingen blir ovetande, förr eller senare får alla reda på det! Ja, som sagt jag är inte rolig att prata med just nu- sååå irriterad.

Håller tummarna att något händer snart, vill inte gå runt och känna såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0