Lättirriterad

Jag blir så lättirriterad på Leona :( Allt hon gör stör mig och jag kan inte sluta skälla på henne för minsta lilla. Vid ett tillfälle idag skrämde jag henne för att jag skrek så högt på henne och då brast det för mig och jag började gråta! Varför är jag så hemsk???!!! Varför kan jag inte bara vara lugn och acceptera att hon är ett barn? Jag känner mig som världens sämsta mamma!! Usch jag mår inte alls bra idag, varken fysiskt eller psykiskt, jag vill bara gömma mig under täcket och sluta vara ett monster...

Idag är det exakt en vecka till beräknad förlossning och jag blir mer och mer otålig! Jag känner molande värk och förvärkar ganska ofta och det irriterar mig ofantligt. Jag vet ju att det inte är riktiga värkar, så varför hålla på att luras undrar jag? Kan inte de riktiga bara starta NU? Jag är verkligen inte rolig att vara i närheten av just nu, är hemsk människa som bara skäller, klagar och gnäller. Blääääääääääääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0