BF+2

Klockan är snart fyra och jag vaknade vrålhugrig! Jag är hungrig hela tiden den senaste veckan, äter stora portioner och stax därefter är jag jättehungrig igen! Det märks på vågen, eftersom jag har gått upp 19 kg hittills. 1 kg till och sen har jag samma viktuppgång som med Leona, jippiiiiie! Nu åt jag två mackor och choklad. Jag känner molande värk i ryggen och han trycker sig neråt i bäckenet hela tiden. Jag är irriterad att jag ska behöva gå runt och ha ont utan att det är på riktigt.

Igår grät jag ett par gånger utan anledning, jag känner mig så nedstämd. Jag känner mig konstig i kroppen som jag skrev tidigare och jag vet inte om det är ett tecken att nått är på gång? Jag letar efter tecken hela tiden och läser massor av forum om hur det känns dagarna innan osv. Men återigen, han kommer när han är redo, finns inget jag kan göra åt saken!!

I förrigår mådde jag illa och kräktes magsaft två gånger pga mina kraftiga sura uppstötningar. Jag gör nummer två ganska ofta också och det är ett sätt för kroppen att rensa sig innan förlossningen. Ja, jag vet att det låter jätteäckligt men så är det. Jag är även mycket trött och sover flera gånger på dagen. Många "tecken" passar in på att det snart sätter igång, men det går inte att svara om det handlar om dagar eller veckor...

Vill bara att mina förvärkar ska bli riktiga värkar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0