Rolig dag

Vi hade en riktigt rolig dag idag tyckte jag! Vi var och åt lunch i stan och sen shoppade vi massor av kläder till barnen, till Deli och till mig blev det bara en pippitröja som jag har velat ha länge! Meningen var inte att shoppa så mycket som vi gjorde idag för att vi behöver inte fler saker inför flytten, men nu blev det så :-) Vi köpte några plagg till lillkillen ur Nubie kollektionen i Kappahl som jag skrev om tidigare! Allt är så fint i den kollektionen och jag skulle vilja köpa allt!! Synd att de bara har storlekar 50-62, hade gärna köpt lite större storlekar till senare!

Hur som helst har den här veckan varit bättre än förra, för att jag har hållit mig mer sysselsatt och inte hunnit tänka så mycket :) Jag tänker inte alls för den delen, jag glömde min väska på toa i en stor affär, tur att jag kom på det innan vi satte oss i bilen och åkte iväg. Deli fick springa dit och hämta den för att jag går som en snigel så att tjuven hade hunnit ta allt flera gånger om innan jag hade kommit fram haha! Jag är helt borta ibland...Jag skyller såklart på graviditeten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0