Barnfri morgon

Vår 12 årsdag var underbar igår! Det började lite kaotiskt när jag skulle laga pasta till lunch och råkade tappa halva kastrullen med kokhett vatten över köket. Jag blev så rädd för att jag kunde ha fått på mig vattnet att jag grät "varför hjälpte du mig inte?". Det var såklart inte Delis fel, men i stundens hetta så höjde vi båda rösten utan anledning. Efter lunch vilade vi, lämnade Leona hos mamma och begav oss till restaurangen. Vi hade det mycket mysigt och trevlig!!

Jag hade världens chans att sova hur länge jag ville idag i och med att Leona sover över hos mamma, men kunde inte pga smärta. Jag har ont i ryggen, ljumskarna och mår ganska illa! Nu hoppas jag att förlossningen sätter igång när som helst! Jag hoppades hela tiden på att han inte skulle komma innan 7/4 så att jag kunde äta en middag ute i lugn och ro, men nu är det gjort :)

Idag har vi tvättid som Deli får ta hand om och senare på eftermiddag kommer min vän över på besök! Resten av dagen kommer jag att vila på soffan, för att jag känner att jag behöver samla mina krafter inför kommande förlossning som kan ske närsomhelst...tre dagar kvar till beräknad förlossning...

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0