Sova i min säng

Vi kom hem från förlossningen för att jag behöver vila lite, jag är JÄTTETRÖTT! Tyvärr kan jag inte få ro av värkarna men nu har jag tagit två sömntabletter jag fick från de och hoppas på det bästa! Jag är öppen 3-4 cm och det är 1,5 cm kvar på livmodertappen innan förlossningen kan sätta igång på allvar så att säga. Jag har jätteont av mina värkar men tyvärr var det "bara" 6-8 minuter mellan värkarna hittills. Det måste vara betydligt tätare än så för att nått ska hända. Får hoppas att jag kan vila lite innan allt sättet igång! Leona sover över hos mamma inatt så att Deli och jag kan vila ifred. Hon hade tydligen inte somnat än fast klockan är så mycket, hon frågar efter oss :-( Saknar henne massor <3

Kommentarer
Postat av: ida-maria

Sv: alex är niklas son sen tidigare. han e 9 år och bor hos oss varannan helg.



ett måndagsbarn blir det!!!

2012-04-23 @ 03:31:09
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0