Tolv år

♥ Idag är det 12 år sedan Deli och jag blev tillsammans ♥

Vi firar varken förlovningsdag eller bröllopsdag (båda 1:a Oktober) utan vi tycker att den viktigaste dagen för oss är dagen vi blev ett par (2000-04-07). Vi har alltid firat sjunde april och det har liksom blivit lite av en tradition som vi inte vill bryta :)

Vi ska lämna Leona hos min mamma och där kommer hon att sova över ikväll! Sist hos sov över hos mamma var när vi var i Rom i fyra dagar i September förra året, men det ska nog inte vara några problem...

Deli och jag har bokat bord på restaurang Renässans kl 19 för att vi hade inte så många alternativ då de flesta restauranger tydligen väljer att ha stängt på Påskafton! Jag har sett fram emot den här dagen länge nu. Hoppas bara att bebisen ligger kvar i magen tills efter middagen, för att jag vill gärna äta på en fin restaurang i lugn och ro haha. Det hade dock varit väldigt mäktigt och han valde att komma på vår speciella dag :) Vi får se hur det blir med den saken...

Jag är mest lycklig över att vi delar den största gåvan i livet tillsammas - våra barn ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0