Två timmar

Jag trodde att lite fostervatten rann inatt när jag försökte sova, så att jag var tvungen att kolla upp det! Vi var inne på förlossningen 2h idag (kl 19-21) för att få ett enkelt svar- Det var inget fostervatten!! Så besviken att förlora 2h av vårt liv på en sån sak...men jag var tvungen att få det bekräftat...En förlossning inte är aktuell inom snar framtid...:( Jag är sååå besviken på att jag ens åkte in för att kolla upp, för att jag VISSTE ju att det inte vara nån fara! Jag blev så tagen av allt jag fann på Internet, att man måste kolla upp om man misstänker vattenavgång osv osv osv. Jag ska sluta läsa allt som har med förlossningar att göra för att jag blir bara nojig! När förlossningen startar på riktigt kommer jag INTE missa det, den saken är jag säker på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0