Undvika mjölkstockning

Det enda jag gör dag och natt just nu är att amma och pumpa brösten! Jag har så mycket mjölk att de vill sprängs och det gör sååå ont! Lionel hinner inte tömma dem och då går jag och mår dåligt med onda bröst. Jag har faktiskt vissa stunder tänkt på att ge upp, men det är alldeles för tidigt att ta ett sådant beslut nu. Det är alltid jobbigt i början i och med att flödet inte har stabiliserats än. Jag gör allt för att undvika mjölkstockning för att jag har haft det och vet vilket helvete det innebär! Jag får inte så många timmar sömn per natt pga amningen men så är det, inte så mycket att göra åt saken! Lionel är jättesnäll hittills, gråter mycket sällan och då varar det enbart kort stund och sen blir han nöjd igen hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0