Vattnet gick!!

Kl 16 gick vattnet, så att det är något på gång nu! Jippieee ÄNTLIGEN!! Jag ringde förlossningen och senare ikväll ska vi in på kontroll för ännu har jag inte börjat få värkar. Det är alltså inte så akut än! När vattnet gick började jag skratta för att allt hände verkligen på en gång. Just nu håller Deli och mina bröder på att flytta paket till den nya lgh, vi håller på att tvätta sofföverdragen och massor av kläder och sen det här haha...

Så spännande det känns, åh vad jag har längtat till den här dagen :) Just nu håller jag på att packa förlossningsväskan med ett leende på läpparna. Vi kanske får träffa honom idag :))) Jag känner mig lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0