Vecka 42, BF+8

Idag går jag in i vecka 42 och har härmed gått 8 dagar över tiden. Helt otroligt att han inte vill komma ut! Nu har jag äntligen fått en tid för igångsättning på förlossningen, den 26/4 kl 8,15. Det blir bara en dag mellan sonens och Leonas födelsedag! Leona fyller tre år den 27/4 och då kommer jag att missa det för att jag ligger på bb :(  Jag undrar hur man gör med deras kalas, jag kan ju inte ha två stycken efter varandra?! Det "problemet" får vi ta nästa år, vi får lösa det på något sätt...

Det känns så skönt att det finns ett slut på den här graviditeten, för att nu på slutet så har allting känts som en evighet. Jag orkar knappt med en dag till, men om en vecka så vet jag att det definitivt är slut :) Vi får äntligen träffa honom! Nu längtar jag så mycket till nästa vecka, för att jag tror inte att han kommer innan, jag vågar inte ens hoppas på det med risk för att bli besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0