Första smaken

Lionel har hittills endast livnärt sig på bröstmjölk och ersättning då och då. När han bli fyra månader tänkte jag börja med första smakportionen i form av mosad majs eller mosad morot, som är brukligt när man introducerar fast föda till små bebisar. Idag gick Deli händelsen i förväg och gav Lionel den första smakupplevelsen och det blev...glass!!! Jag blev inte glad men Lionel älskade den, han till och med höll i glassen själv och ledde den till munnen. När Deli tog glassen blev lillgrabben riktigt arg! Det blir ingen mer glass på ett tag för Lionel men då vet vi att han är en normal unge och gillar glass, som de flesta barn alltså!


Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan jätte fin blogg! Jag har en frågestund på min blogg och det skulle va jätte kul om du frågade något! (Länkar alla som ställer frågor) http://jaasses.webblogg.se/2012/august/fragestund.html#comment (direkt länk)
Annars vad ska du hitta på idag? :)

Svar: Tack för din kommentar! Lycka till med frågestunden :-)
Lola

2012-08-04 @ 04:40:18
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0