Från mage till rygg

Oj han kan visst vända sig från mage till rygg också, det har jag missat! Från rygg till mage har han vänt sig sen han var omkring 1-1,5 månad! Leona gjorde detsamma när hon var omkring en månad gammal! Båda mina barn är otroligt starka och att exempelvis hålla nacken stabil kunde båda göra efter nån vecka. Med Leona hade jag tid att lägga märke till varje steg i hennes utveckling medan Lionel bara överaskar mig för att jag har inte tid att koncentrera mig bara på honom hela tiden.
 

Han växer och utvecklas inför mina ögon men inget känns nytt utan när nån kommenterar att "oj kan han redan göra det" så tänker jag "vaddå han har väl alltid kunnat?". Det är lätt att se förbi sånt när man redan har gått igenom allt med första barnet. Varje utvecklingssteg Leona tog i början, gjorde jag det också. Nu är jag så trygg i min roll och allt går bara av farten! Att vara mamma för första gången är magiskt, men att få äran att få bli mamma igen är gudomligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0