Inspiration

Jag har ideér hur jag vill inreda hemma men det gäller först och främst att få tid till att gå ut och leta efter rätt grejer. Jag hittar saker på nätet men jag tycker inte att en bild på en hemsida alltid stämmer överens med verkligheten! Jag tycker att vardagsrummet sakta men säkert håller på att bli "färdigt"! Måste bara beställa nya tapeter och sen är det fritt fram att låta idéerna bli verklighet. I köket fattas gardiner och i sovrummet fattas sängram+sängbord, sängkappa och att hänga upp gardinerna. Även i Leonas rum behövs gardiner.

 

Här är lite inspiratonsbilder på vad jag letar efter just nu. Stora vita krukor med rund murgröna och runt vitt sidobord till vardagsrummet. Mjölkkanna med nån växt i till köket och fotovägg med vita ramar till hallen! 

 

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0