Party party

Den 21/9 är jag bjuden på en fest med jobbet och den 22/9 ska jag på min kusins bröllop!

Jag har tackat ja till festen med jobbet men jag får se om jag kan gå eftersom Deli misstänker att han ska iväg på nån utbildning just det datumet. Han ska kolla upp det imorgon (måste nog påminna honom annars glömmer han)!

Min kusin gifter sig dagen efter och på hans bröllop ska vi alla fyra gå! Blir barnen jobbiga får Deli åka hem med dem och jag fortsätter dansa vidare haha. Jag har sedan ett tag tillbaka letat efter en fin klänning att ha på mig eftersom alla mina "gamla" festklänningar är för små såklart! Jag har för tillfället storlek 40 eller L. Alla mina gamla kläder är i storlek 38 eller M. Åh vad skönt det ska bli att bli av med den här övervikten nån gång i framtiden!! Hursomhelst efter att ha letat länge och gjort några "felköp" hittade jag äntligen drömklänningen! Den har precis vad jag letade efter, fin färg, fint material, fin design och döljer mitt problemområde dvs magen! Jag köpte den på Nelly Outlet för 75 kr, nästan gratis alltså haha!

Såhär ser den ut:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin klänning passar dig väldigt fint:)! Vem är din kusin vad heter hon/han? Hoppas du får det trevlig. Från trogen läsare

2012-08-24 @ 00:39:27
Postat av: Lola

Hej!
Tack för din kommentar! Min kusin vill kanske inte att jag skriver ut namnet så av respekt skriver jag bara kusin :-) Hoppas att du förstår. Jag försöker att vara noga med personlig integritet därför nämner jag sällan personer i min omgivning vid namn. Personlig integritet gäller även mina barn och jag har av den anledningen valt att inte publicera bilder på dem. Jag lägger ut bilder på mig och ibland på min man om han samtycker men inte nån annan. Internet är så utbrett och vissa vill kanske inte synas i min offentliga blogg. Med vänlig hälsning, Lola

2012-08-24 @ 22:53:24
URL: http://Babyleona.blogg.se
Postat av: Anonym

Jätte vacker klänning för den slanten. Hur lång är du och vad väger du? Klänningen sitter finare på dig än Nelly modellen. Kram Karina S

2012-08-25 @ 12:40:09
Postat av: Lola

Tack för komplimangen :-)
Jag är 167 cm lång och väger ca 75-76 kg just nu!
Kram Lola

2012-08-25 @ 16:21:06
URL: http://Babyleona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0