Sista dagen i Augusti

Händer inget speciellt här hos oss på vardagarna! Jag sitter hemma med barnen och njuter så gott jag kan! Därför blir det inte så mycket bloggande från min sida. Jag har liksom inget speciellt att skriva. Igår tyckte jag att det var en tråkig dag. Leona var irriterande (lysssnade inte ett smack på vad jag sa, bara gjorde som hon behagade) och Lionel var gnällig. Jag var bara sur och utmattad när Deli kom hem. Han tog ut Leona till fotbollsplanen och sparkade lite boll och Lionel sov i ett par timmar, så att jag fick lite lugn och ro :-)
 
Ikväll ska vi besöka några vänner och deras lille son som är född tre dagar före Lionel. Jag ska efter städningen gå ner till stan med barnen och köpa något till lille pojken och hans två äldre bröder. Leona behöver ett par fina skor till bröllopet i September och jag behöver en hudfärgad underklänning till min nya tunika/klänning som är lite genomskinlig. Den ska jag ha på mig på jobbfesten den 21/9 :-) 
 
Leona har önskat sig hamburgare på McDonald's så att vi svänger förbi där sen och äter en onyttig och snabb lunch tänte jag. Det är Fredag så att det är helt OK med skräpmat :-) Jag ska bara städa färdig, ta på mig och barnen och sen går vi! Det känns lite jobbigt att ta tag i städningen ibland men det är så skönt när det är klart! Finns inget mer harmoniskt än en nystädad lägenhet tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0