Tapeter

Vi måste beställa tapeter till lägenheten. Alla tapeter förutom i sovrummet ska bytas i nuläget, sovrummet sparar vi till nått senare tillfälle när vi samlar ihop mer pengar i fonden! Vi ska även beställa en TV-bänk, som vi ska designa/bygga själva på IKEAs hemsida och jag tror att den kommer att bli jättefin i vårt vardagsrum, vit såklart hehe! Jag har googlat lite tapetinspiration och i vardagsrummet vill jag ha texten som en fondvägg och resten ska vara vitt. Vitt ska det även bli i hallen, Leonas sovrum och i köket. Vårt rum har redan vita tapeter med långa ränder, helt OK för tillfället. I köket vill jag ha en världskarta som fondvägg, så snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0