Uppdatering

Häromdagen skrev jag ett lång inlägg via Iphone och när jag skulle lägga upp en bild så stängdes hela blogg.se ner och allt försvann! Så störande! Vi mår i alla fall bra, sitter mest hemma pga regnet. Helgen har varit bra och vi har hunnit få vänner på besök, varit ute på shopping och ätit ute hela helgen, lagade inte mat en enda gång, me like :-) Vi köpte en taklampa som jag har velat ha länge, General från Mio och jag har även köpt ett par stövletter. Dessvärre skiftar stövletterna i färg för att tjejen som jobbar där gav mig fel sko. De är i mockaimitation och ena är ljusare än andra. Jag ska åka och byta när Deli kommer hem och kan passa barnen. Annars är det lugna puckar, inga planer vi tar dagen som den kommer. Vi har det lite tråkigt hemma ibland pga vädret men mestadel njuter jag av tiden jag spenderar med barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0