Jobbigt

Igår hade jag jätteont! Det kändes som att jag skulle ramla ihop! När Deli kom hem från jobbet så låg jag på soffan och grät och kunde knappt röra mig. Lite senare på kvällen kom mamma på besök och det gick bra och jag hade knappt ont. När det var dags att lägga oss så blev det bara värre. Jag kunde inte andas riktigt och jag bara klagade. Tillslut kom Deli in i rummet (han brukar alltid lägga sig mycket senare än mig och Leona) och frågade hur det var med mig?

Klockan var 23 och jag bad honom tappa upp ett bad åt mig. Jag satt på toastolen och försökte härda ut smärtan. Jag la mig i det kokheta vattnet och försökte slappna av. Jag blev ganska varm och mådde illa så att jag gick upp och Deli gav mig en alvedon. Därefter gick jag direkt till sängen och la mig. Huvudvärken var inte heller att leka med och det bara dunkade i huvudet. När jag hade pustat ut ett par gångern så kände jag att kroppen hade blivit mer avslappnad i badet och jag kunde somna tillslut!

På morgonen vaknade jag och kände inte alls samma smärta som igår men jag hade jättesvårt att vakna och att komma upp ur sängen. Jag var så trött och utmattad! Jag hade sån kraftig huvudvärk igår av att jag hade gråtit så mycket så att det kändes som att jag var bakfull i morse.

 

Nu har jag hämtat Leona från dagis och hon deckade på soffan. Jag ska ta in henne till rummet och lägga mig också, för att jag är så trött och känner smärtan komma smygandes igen...

 

Jag blev beviljad ledighet fr.o.m 26/3 :) Herregud vad skönt det känns! Nu får jag stå ut med smärtan och jobba i 5 veckor till och sen kan jag bara vara hemma varje dag och ligga på soffan så mycket jag kan!!

 

Nej, nu väntar ropar sängen på mig :)

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0