TGIF

Så otroligt skönt med helg! Fast jag jobbar halvtid så känns det ändå som heltid när jag jobbar 930-14 varje dag. Vi får se om vi åker till Delis familj i Trollhättan imorgon, men annars har vi inget inbokat. Jag ska vila vila vila så mycket jag kan! Leona har sovit efter att jag har hämtat henne från dagis hela den här veckan och då har jag också passat på att göra det. Ska hoppa in i sängen nu och vila några timmar och sen ska jag upp och börja med middagen - korvstroganoff med ris.

Det är en albansk fest i Borås ikväll, men jag kan inte går dit när jag ändå inte kan dansa pga smärta! Fast om jag hade mått bra hade jag verkligen sett fram emot det :) Så är det just nu och jag vet att det blir bättre med tiden. Tiden läker alla sår som det heter...det stämmer bra vet jag av erfarenhet!

Nu blir det lite vila...

Trevlig helg,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0