Vi fick lägenheten!!!

Jippiiiiiiiiie jag är så glad!!! Vi fick den lägenheten som vi var och kollade på igår! Deli har redan skrivit på kontraktet och han ska ta med sig det hem så att jag också kan skriva på och sen är den vår!! Herregud efter alla år fick vi änligen en trea på Göta! Lägenheten var så fin! Jag gillade den direkt, men jag vågade inte hoppas!

Inflyttning sker den 1a Maj och då har lillkillen redan fötts så att det kommer att vara lite jobbigt, MEN allt ordnar sig! Jag ska anlita städfirma för flyttstädning, jag tänker inte röra något själv. Är säkert helt borta just den perioden med en liten bebis, amning, sömnlösa nätter, smärta och en flytt på toppen av det. Näää man ska inte slita ut sig mer än nödvändigt, så att det blir skönt att någon annan sköter grovjobbet. Självklart ska jag inte flytta på några saker heller, utan det sköter Deli med hjälp av vänner och familj. Funderar på att eventuellt anlita flyttfirma men det får vi se hur vi gör med.

Jag har ju semester fr.o.m 26/3 så att då ska jag börja packa ihop lite smått när jag ändå är hemma, sånt som jag ändå vet att jag inte behöver inom snar framtid. Det ska bli skönt att rensa lite också, jag har säkert massor av saker som jag behöver slänga, skänka bort med mera...

Jag är så så så glad! Nu behöver vi inte tänka på boende ett tag. Leona får eget rum och sen när lillkillen blir lite äldre flyttar han ut från vårt sovrum och delar med storasyster ett tag. Planen är att skaffa ett radhus eller liknande i framtiden och då får barnen var sitt rum. Men det är inte aktuellt förrän om några år så nu kan vi pusta ut. Alla fyra behöver inte tränga sig i samma sovrum i alla fall haha...

Nu ska jag titta runt på nätet efter offerter på flyttstädning och flyttfirmor!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0