Alideberg

Igår var vi på Aliderbergsbadet och Leona hade så roligt! Jag kom iväg ganska sent, var där kl 15-17 men det räckte gott och väl ändå. Idag vill jag komma iväg lite tidigare för att när Deli kommer hem från jobbet vill han gärna att vi åker till Sjömarken (Viaredssjön). Måste kanske stanna till vid ICA Maxi först och köpa lite fika? Jag får fixa lite mackor och koka några korvar så att Leona och jag kan äta en lätt lunch vid poolen. Jag hoppas på att vara där senast kl 13 och stanna till kl 15. Deli slutar jobbet kl 16 och sen blir det utflykt igen :-) Vi har så få fina dagar i Sverige så att det gäller att passa på och utnyttja dagarna maximalt när man har chansen.
 
Jag kanske vågar visa mig i bikini och ta årets första dopp idag? Igår satt jag med klänning hela tiden. Om jag känner mig osäker och obekväm i bikini? Jaaa!! Inte nog med att jag inte har någon Beach 2012 kropp, jag är dessutom vit som snö haha! Perfekt combo!
 
Har beställt lite saker på H&M idag. Kanske får min beställning i veckan? Inget märkvärdigt men de var på rea och jag slog till :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0