Blogg-appen, inte så bra!

Nja, kan inte påstå att jag blev frälst! Det var ju rolig att man kunde lägga upp bilder från mobilen, men man kan varken förhandsgranska, ha radbrytning eller redigera inlägg efter att man har publicerat dem! Inget slår blogg via laptop, men synd att jag numer har alla mina bilder i Iphone. Jag orkar inte för över dem till datorn och sedan lägga upp dem, så att därför blir det bildlösa inlägg för det mesta...
 
Jag kanske får bli bättre på att lägga in bilder från telefonen till datorn och sedan blogga från datorn...men det är lite tidskrävande...varje sekund i livet räknas haha...
 
Ja, men nu vet ni hur det ligger till och varför jag bloggar med mycket text och inga bilder. Inte helt självvalt, hade det varit smidigare så hade jag slängt upp lite fler bilder då och då (på mig själv, inte på mina barn)!
 
Betyg till bloggappen på en skala 1-5?
Det blir 2 från min sida...bara för att man kan lägga upp bilder...resten är...k.a.s.s.t! Jag ger appen en chans och bloggar därifrån då och då när jag inte har så mycket text att skriva och bara känner för att slänga in en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0