Fredag den 13de

Igår hade jag det riktigt mysigt med mina två vänner K & E. Mina två bästisar som jag lärde känna på gymnasiet och har haft en fin vänskap med sedan dess, vi kallar oss trollgänget haha. Vi träffas väldigt sällan men när vi väl är tillsammans har vi alltid jätteroligt.
 
Vi satt hemma hos mig och pratade, åt mat och massa annat onyttigt :-) De fick se hur mitt liv som tvåbarnsmmama var haha. Så skönt att kunna öppna sig för vänner utan att bli dömd. Jag har mycket svårt att lita på människor och umgås ytligt med många men kan inte slappna av med vem som helst! 
 
Senare på kvällen gick jag ut på Torsdagskväll med mami och syrran, vi gick en runda runt stan och sedan hemåt. Påväg hem ringde en väninna och undrade om jag ville gå över till henne en stund och jag tackade ja. Satt där till kl 23,30 men sen var det dags att komma hem för att Deli skulle lägga sig. Leona hade hunnit vakna och jag fick vara uppe  med henne till kl 1. Jag sov dåligt inatt för att Lionel ville äta varannan timme, så att det blev knappt nån sammanhängande sömn för min del. Nu sover han, Leona kollar på bolibompa och jag tar det lite lugnt. Senare ikväll kommer ett gäng vänner för att träffa lille Lionel. Till helgen åker vi kanske till IKEA, som vi har pratat om att göra i över tre månader. Det tar emot att åka dit med två små barn men det är ett nödvändigt ont.
 
Tråkigt väder och lite höstlikt. Man vill bara krypa under ett täcke och se på film! Vilken värdelös sommar det har varit i år alltså, bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0