Njut av din ungdom

Har inte varit på topp i ett par dagar och därmed inte heller särskild positiv! Känns som att min ungdom rinner iväg och jag blir gammal och grå snabbare än snabbt! Min kropp har förfalligt, jag är för gammal för att gå ut bland alla ungdomar speciellt nu när jag är tvåbarnsmamma, men jag vill känna mig levande! Jag tänker mycket på det förflutna och blir lite arg på mig själv att jag inte njöt mer!! När man är ung förstår man inte att det är så kort period av ens liv då allt man gör är acceptabelt, njut och lev säger jag till alla unga! Hur? Jag har ingen aning men gör det du tycker är roligt flera gånger om, dansa, sjung och njut av din skönhet, för att det varar inte för evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0