Måndag 30/7

Vi har knappt haft nån sommar i år! Vi fick några fina dagar förra veckan men nu är regnet tillbaka igen. Händer inte så mycket hos oss, vi sitter hemma och har tråkigt och är gnälliga alla tre. Deli är på jobbet och meddelade att han måste jobba över idag. Han misstänker att han har inflammation i bihålorna, stackarn det måste vara jobbigt för honom!

 

Idag har jag försökt omorganisera i köket och flyttat saker från ett skåp till ett annat. Jag är så less på att flytta runt på saker och ändå inte känna att var sak har sin plats. Tre månader har gått sen vi flyttade in och ännu är inte allt på plats, så frustrerande! Jag försöker få ordning men det finns ingen plats, hur mycket kläder och saker behöver man egentligen? Vi har så mycket av allt och jag har lust att slänga hälften! Ja ja det är en sån "gnälla på allt" dag! Jag sov så dåligt mellan Leona och Lionel inatt och vaknade jätteförbannad och skällde innan jag ens hann säga god morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0