Nu har jag inaktiverat Facebook

I did it! Jag säger inte att jag kommer att vara ifrån för evigt, men minst ett par månader i alla fall! Det känns skönt, men jag får se om jag får abstinens senare på kvällen eller när jag sitter med Iphone när jag ammar, då brukar jag alltid gå in på facebook. Abstinens eller ej, nu är det gjort :-)
 
Leona kommer inte att gå på dagis fram till 20de Augusti så att jag kommer att vara hemma med båda barnen dygnet runt från och med nu. Jag ska verkligen njuta av den här tiden tillsammans med mina sötnosar! Det känns underbart! Samma sak gäller fortfarande, jag lägger inte ut bilder på mina barn i bloggen eftersom att den är så offentlig. Jag kommer dock fortfarande att vara lika personlig och lägga ut bilder på mig själv då och då :-) En annan positiv sak nu när jag inte har facebook längre är att jag kommer att ha mer tid att uppdatera bloggen. Bra va? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0