TGIF

Håller tummarna att vi åker till IKEA imorgon! Nycklarna är fortfarande inlåsta så att jag har inte kunnat boka tvättid den här helgen! Vi klarar oss utan att tvätta en vecka men jag vill inte ens titta på tvättkorgen för jag ser allt jobb som väntar när det väl är dags att tvätta!

Regn som vanligt så att vi håller oss hemma. När Deli kommer hem blir det tacos till middag, det var längesen. Så svårt att komma på vad man ska laga varje dag. Det är en av nackdelen med att vara mammaledig, man ska laga middag varje dag och man vill ju helst variera, men jag tycker att det blir samma hela tiden... Jag njuter av att vara hemma med barnen faktiskt, det är skönt att bara ta dagarna som de kommer :-) Pricken över i hade varit om vädret var finare, men man kan inte få allt eller hur?

Uppdatering: Senare på kvällen fick vi äntligen ut tvättstugnycklarna ur garaget! Det första jag gjorde var att boka tvättid, kl 7-12 på en Söndag. Tråkigt men välbehövligt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0