Tre månader

Idag blev Lionel tre månader gammal och det firades med spruta på BVC! Både Leona och Lionel grät, det var lite jobbigt att försöka trösta båda samtidigt! Lionel grät för att det gjorde ont och Leona grät för att lillebror fick en spruta. Hon är så omtänksam lilla prinsessan :-)

Sen gick vi runt på stan och jag köpte en tunika till Leona, vit kofta från Nubie (favoritmärket) till Lionel och två tunikor till mig själv. Jag åt på Subway och sen gick vi till MacDonalds och Leona fick happy meal. Efter en snabb visit på mammas jobb vandrade vi vidare hem. Nu somnade lillprinsen och jag hade gärna gjort honom sällskap om jag inte hade en treåring att se efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0