Ett barn till

När någon frågar mig om jag vill ha ett barn till svarar jag, "Ja, om jag vet med all säkerhet att tredje barnet blir en flicka!". Brukar inte nyförlösta kvinnor svara blankt "Nej!"? Jag tycker att det är viktigt för en tjej att ha en syster när hon blir äldre, jag tror inte att killar har samma behov av en bror. Jag kanske har helt fel, men det är så jag upplever att det generellt ligger till. Det är bra som det är nu, en flicka och en pojke och jag vet inte vad det är med mig att jag inte kan släppa tanken vid att jag kanske vill ha ett barn till i framtiden! Deli har sagt klart och tydligt att han är nöjd och vill absolut inte ha fler barn, vilket jag respekterar fullt ut. Jag är också nöjd, men jag blir lite ledsen av tanken att jag aldrig kommer att uppleva det magiska att bära och föda ett barn igen! När Deli tog upp allt jobbigt som jag upplevde under graviditeten och förlossningen så insåg jag att det mest förnuftiga är att släppa tanken vid ett barn till. Det är ingen lätt resa och jag är välsignad som har fått uppleva det två gånger. Nångång måste vara sista gången! Jag är lycklig över att jag har två fina och friska barn med mannen jag älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0