Facebook

Jag erkänner, jag är beroende av Facebook! Jag lovade att aldrig skaffa det, men när min mamma gjorde det så tyckte jag att ska mamma som är äldre ha Facebook så ska jag också! Jag började med facebook 2009 tror jag. Nu har jag facebook i mobilen och jag kollar stup i kvarten, inte för att jag behöver det, utan av vana och att det är så lättillgängligt!

Jag gillar när många "gillar" mina bilder/inlägg. Vem gör inte det egentligen, för att man lägger inte ut bilder om man inte vill att vänner ska gilla eller kommentera, eller hur? Jag la upp min gravidmage och jag fick så dålig respons, få kommentarer och få som "gillar"! Varför? Jag hade tänk att många skulle kommentera storleken, formen etc. Haha så patetisk jag låter, men jag kan inte hjälpa det :-) Själv kommenterar jag sällan, oftast gillar jag bara :-)

Enligt min statistik så kikar några in i min blogg varje dag, men man kan knappt tro att jag har några läsare för att ni lämnar aldrig en kommentar, gör det vetja :-)



Inte så många som "gillar" min gravidmage på fejjan!


PS: Jag har även Instagram i mobilen som jag är beroende av, kollar det lika ofta som Facebook... "Hej jag heter Lola och jag är beroende av sociala medier"! Finns det någon rehab för sånt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0