Fortsätter med positivitet

Jag har mått så bra i själen sedan jag började tänka positivt! Även de mest påfrestande och jobbiga stunderna blir lättare att hantera när jag inte blir bitter och sur. Jag fokuserar på det som betyder mest för mig, min största och eviga lycka vilket är min underbara familj! Jag kan inte önska mig något mer! Hoppas att detta fortsätter och att jag kan finna mig själv igen för att jag har tyvärr tappat mig själv någonstans på vägen. Ibland känns det tungt, men jag vet att jag kan klara allt så länge jag är snäll mot mig själv!

Kommentarer
Postat av: katarin

LUV ur blogg vad har hänt att du tappat dig själv och att du är bitter och sur? hoppas du fortsätter och är positiv.

2012-06-17 @ 11:41:57
Postat av: Lola

Inget har hänt egentligen för att jag har inget att vara sur och bitter över, men jag har den senaste tiden haft lite svårt att se det positiva i livet! Varför vet jag inte, därför vill jag ändra på det i och med att jag inte har någon anledning till det :)

2012-06-20 @ 01:01:43
URL: http://babyleona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0