Frustration

Lionel är jättesnäll, men sedan helgen har han visat en ny sida! Han kan bli riktigt arg och ledsen ibland! Då hjälper ingenting, inte ens amning som brukar rädda de flesta situationer! Jo, en sak vill han, att jag håller honom konstant! Jag blir så frustrerad ibland och idag fällde jag en tår när jag fick hålla honom i timmar så att han skulle förbli lugn. Jag är helt bunden! Åååh idag har jag tänkt tusen gånger på min "före barnen" tid och blir arg för att jag inte njöt mer av min ungdom och frihet! Deli säger att jag hade en rolig ungdom och njöt av den då, men jag borde ha njutit ännu mer! Jag vill bara komma bort nu och rensa hjärnan! Jag försöker tänka positivt och jag vet att det här inte vara för evigt, men ibland är det svårt! Jag vill bara skrika och springa ut! Men åter igen positiv positiv positiv, allt blir bra snart, han blir stor och sedan är allt glömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0