Intelligent

Det är skrämmande hur intelligent Leona är!! Ja jag vet att alla tycker att ens barn är störst, bäst och vackrast, men nu håller jag inte på att skryta här utan säger som det faktiskt är! IPhone, surfplatta och tekniska prylar behärskar hon bättre än jag! Hon älskar den animerade filmen Mästerkatten i stövlar och hon brukar titta på den i sin surfplatta och dansar som de gör i filmen, helt underbart :-) Idag upptäckte Deli att hon har själv gått in och köpt ett spel med Mästerkatten i surfplattan! Hon sitter och spelar det nu!! Hur är det möjligt att kunna så mycket som treåring?? Hon kan alla spel i plattan, klarar banor, slår rekord, ja allt möjligt! För att inte tala om vilka ord och meningar hon kan säga! Jag blir nästan rädd, men samtidigt jättestolt över henne! Är allt detta normalt för en treåring kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0