Lycka

De senaste dagarna har jag försökt tänka positivt i alla lägen! Är jag trött för att jag har fått gå upp flera gånger per natt för att amma tänker jag "det kommer en tid senare i livet då jag får sova så mycket jag vill", har vi alla fyra fått trängas i sängen och jag vaknar med huvudvärk och jag har ont i hela kroppen tänker jag "skönt att våra barn känner sig trygga hos oss och vill vara nära oss". Varje gång jag känner för att sucka och sura, vänder jag situationen till något positivt. Det är inte lätt att alltid tänka positivt, men jag mår så mycket bättre nu! Gladare mamma och fru innebär fridfullt och harmoniskt hem :-)

Deli är på en fotbollsmatch, båda barnen sover och jag har lite egentid. Jag tittar på mina barn och känner ett lyckarus sprida sig i hela kroppen! Jag är så stolt över mina barn och jag har ett otroligt lyckligt liv tillsammans med båda barnen och min man, jag har allt jag någonsin har kunnat drömma om ♥ Mina familj är det bästa jag har i livet och det mest dyrbara! Jag är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0