Positiv

Jag har bestämt mig att jag ska bli bättre och vara snällare mot mig själv! På senare tid har jag lyckats sjunka i så negativa tankar att jag ganska ofta går runt och är bitter och olycklig. Oftast ältar jag gamla saker som gör att jag inte kan njuta nuet och framtiden. Min bitterhet och negativitet driver mina nära och kära bort från mig. Jag vill inte upplevas som jobbig att vara runt.

Jag söker bekräftelse från fel människor och ser inte de som verkligen ser och älskar mig, de står mitt framför mig. Jag söker lycka på fel ställen när jag redan håller lyckan i mina händer. Jag är verkligen lycklig för att jag har allt jag nånsin har kunnat drömma om och jag vill inte riskera att förlora det. Jag vill alltid ha mer och kan aldrig nöja mig med det som jag redan har uppnått hittills. Jag får sluta vara så hård mot mig själv för att jag har insett att jag är min största fiende. Ingen är lika negativ mot mig som jag är mot mig själv! Negativiteten håller på att bryta ner min själ och jag vill bort med alla dessa tankar och känslor! Jag ska bli den glada och positiva Lola jag en gång var!

Kommentarer
Postat av: Florentina

I like this... men vågar jag hoppas att du fortsåtter så??????? kram

2012-06-11 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0