Riven av en hund

Åååh jag mår så dåligt och har en klump i magen! På lekplatsen för en halvtimme sen blev Leona riven av en hund från ögonvrån och ända ner till hela kinden! Hon kunde ha förlorat sitt öga! Rivmärket är precis i ögonvrån och jag är så rädd att ögat är skadat på nått sätt. Deli tycker inte att vi behöver åka in till akuten och enligt sjukvårdsupplysningen "verkar" det inte vara nån fara.

Hon gick fram till hunden för att klappa och hon tog tag i hans nos och då attackerade hunden :-( Jag vill inte att hon ska vara hundrädd som jag hela livet för att det är så jobbigt då de flesta har hundar som husdjur numer. Jag mår så dåligt för att jag stod där och kunde inte göra nått för att förhindra det. Jag känner mig som världens sämsta mamma  för att jag inte förhindrade det på nått sätt. Jag klandrar migsjälv :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0