Sista magbilden

Jag måste skriva ner förlossningsberättelse innan jag glömmer allt! Jag bad Deli att skriva ner lite stödord i sin mobil när vi var på förlossningen så att jag skulle kunna sammanställa allt sedan, men jag har inte tagit tag i det än! Nån dag så ska jag göra det, jag lovar mig själv :)

Igår satt jag och överförde bilder från systemkameran och digitalkameran till datorn. Jag gjorde även en egen mapp till Lionel där alla hans bilder finns nu. När jag var mammaledig med Leona tog jag jättemånga bilder med digitalkameran, med de flesta bilder på Lionel tar jag med min Iphone. Måste även överföra bilder därifrån till hans mapp, för att det har jag inte gjort än!

Jag hittade en bild som vi tog på förlossningen i väntan på eget rum. Värkarna var olidliga och jag ville bara få det gjort. Med CTG kurvan på bad jag Deli ta en sista magbild. Jag var ENORM! Jag känner mig jättesmal nu när jag ser hur stor jag var då haha.


Den 23/4 2012, dagen då Lionel föddes ♥

Klicka på bilden för att förstora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0