Deppigt

Fr.o.m igår eftermiddag t.o.m idag eftermiddag har jag inte gjort något annat än gråtit, surat och deppat! Jag har bara legat i sängen fram till nyligen. Tillslut var jag tvungen att komma upp och äta ett äpple! Jag har gråtit så mycket att jag inte fattar hur jag kan ha så mycket tårar över? Jag har legat utan kläder inatt för att det gör ont och det är obehagligt att ha kläder på mig överhuvudtaget. Allt spänner och drar och jag blir galen! Jag mår illa, molande värk, ont i ryggen och liggsår. Börjar nästan tvivla att jag kommer att föda så sent som den 16e April...

Mamma kom över en snabbis för att kolla till mig för att hon ringde tidigare idag och jag berättade hur jag mådde. Hon tog med Leona över till sig och snart kommer de tillbaka hem igen. Jag ska försöka äta nått mer, men jag är så otroligt illamående så att inget lockar egentligen. Jag ska försöka rycka upp mig lite om det går...

Kommentarer
Postat av: ida-maria BF 22/4 eller tidigare om jag får bestämma

Har oxå haft sånna dagar på sistone. Den här graviditeten är verkligen mer hormonell och jobbig än första. Sist var jag inte alls lika hormonell men denna gång så bara sprutar hormonerna till höger och vänster. Varför är det så?



Inatt låg jag vaken ett bra tag. Ont i höften, svullna fötter, svettades och hade det allmönt obekvämt. Piss!

2012-04-03 @ 09:51:25
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria
Postat av: Lola

Jobbigt på alla sätt har det blivit nu i alla fall! I den här graviditeten har jag mått fysiskt sämre än förra. Foglossningar och tryck åt alla håll och kanter...vill bara föda, jag är sååå redo :)

2012-04-03 @ 12:50:37
URL: http://babyleona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0