Inspiration

Jag googlar och googlar efter inspiration så fort jag sitter framför datorn numer. Jag har en ganska klar bild av hur jag vill att allt ska se ut, men det är lite smådetaljer som jag inte riktigt vet hur/var jag ska placera. Mitt hem ska gå i bruna, beiga, vita jordnära toner men jag tror att jag kommer att blanda in lite rött också. Jag har några fina tavlor hemma som jag definitivt inte vill bli av med och de har djupröda motiv. Just nu vet jag inte exakt vart i vardagsrummet jag ska ha dem, men när vi väl flyttar in och allt kommer på plats så vet jag då, men jag är lite otålig :)

Jag visste inte att den stil jag var ute efter hade ett namn, men då sa Deli att den heter "New England style"! När han visade mig på google så var det precis vad jag hade pratat om hela tiden haha. Färgerna, stilen, detaljerna...ja allt!! Det kommer att bli så fint och jag längtar tills allt är på plats! I'm happy!!
Jag kommer att blanda färg och form på kuddarna. Beige, brunt och en aning rött!

Ungefär sånahär vill jag ha:
Tycker att dessa linnekuddar är så fina! Brun soffa, men beiga kuddar, stiligt...


Jag är ute efter nån kudde med ovanstående motiv i linnematerial för att ge vårt hem en liten färgklick!

Ha en trevlig söndag,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0