Härligt att komma ut lite

Måste börja med att gnälla: Aj jag har så ont i ländryggen och nedre delen av magen...Jag är helt slut i hela kroppen just nu!! Jag har gått alldeles för mycket idag.

Jag har varit hemma de finaste dagarna i veckan och just när jag beger mig ut så börjar det regna och blåsa, typiskt! Vi hade i alla fall mysigt och det var härligt att bara sitta där med min käre man :) Vi åt lunch på Spice 'n Rice och sedan gick vi och tog varsin stor kaka, kaffe och satt på uteserverigen på Café Viskan. Då började det regna och blåsa och Deli frös ihjäl. Själv tyckte jag att det var skönt med lite "svalkande vindar" för att jag är varm hela tiden haha. Det är obehagligt för mig när det är så varmt som det var igår, kring 20 grader. Då svettas jag som en gris. Tur att jag inte är höggravid på sommaren, måste vara riktigt jobbigt!

Jag var inne på försäkringskassa och väntade i 45 min för att få svaret "Din man kan inte lägga in något i systemet förrän barnet får ett personnummer"! Jahapp då vet man det...Vi får helt enkelt vänta tills sonen är född för att lägga in några dubbeldagar osv. Sedan gick jag in en sväng till H&M. Hittade ett svart smalt flätat bälte till migsjälv och jag köpte en liten söt mössa till lillkillen som jag har spanat in på nätet och några klämmor och halsband till Leona. Jag sprang in en snabbis till Kappahl och det fanns sååå otroligt fina bebiskläder, hade velat ha var enda en. Jag köpte inget idag men jag kommer definitivt att köpa där när han föds, för att de var så fina.


Den här mössan köpte jag till lillkillen på H&M:)

Leona tappar sina klämmor varje dag på dagis, helt otroligt! När jag frågar henne var hon har tappat klämman så  svarar hon "Jag har ingen aning" var enda gång och jag blir så sur! Jag vet inte om jag ska skylla på hormonerna eller att jag är så jäkla jobbig morsa...Nu har jag i alla fall köpt några söta klämmor som hon INTE får ha på dagis, bara när vi är hemma eller på besök hos någon under kontrollerade förhållanden hahaha.

Hon sover i vagnen (somnade påväg hem från dagis) men jag måste väcka henne så att hon somnar tidigre på kvällen istället, då vaknar hon piggare på morgonen.

Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner,
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0