Nya tag

Jag har bara hållit mig inne de senaste dagarna men idag ska jag försöka komma ut en sväg. Jag och maken har bestämt att vi ska luncha tillsammans på någon uteservering för att det är så fint väder idag också. Snart vänder det säkert och det blir grått och regnigt mest hela tiden, så att man får passa på. Jag har varit så trött och orkeslös att jag inte har velat ta mig ut ur lägenheten. Jag är bara tvungen att gå ut lite när jag ska hämta Leona från dagis- thats it!

Hoppas att jag inte börjar må dåligt vid lunchtid så att jag inte kan gå till stan...Nej, nu ska jag tänka positivt och njuta av ledigheten. Måste även en sväng till försäkringskassan för att jag har problem att anmäla dubbeldagar (både Deli och jag ska vara hemma samtidigt för sonen) med BankID! Hinner och orkar jag så ska jag även till H&M och se om jag hittar nått fint till barnen. Det blir ingen shopping för mig för att jag kommer att vara lite "rund" ett tag efter förlossningen.


Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0